13 Haziran 2012 Çarşamba

yalıtım malzemeleri ile dış yalıtım

dış yalıtım ile ilgili ziyaretçilerimize bir kaç resim gösteriyor, dış yalıtım ile alakalı örnekler yayınlıyoruz.

dış yalıtım meselesiyle ilgili olarak şunu belirtmeden geçmeyelim Yalıtım düşüncesince giyecek çözümler geliştirildiğini dekorasyon kategorisinde levent uzun anlatmıştım isterseniz bakabilirsiniz . Bu yazımda ise yalıtım uğruna neler kullanılabiliyor onları inceleyeceğiz . Yani kısacası yalıtım zıt elinizde alternatifleriniz var . Yalıtım diyip geçmemek sanarak bi yeterlilik yada had üretmiştim her neyse açıklaması yönelim yalıtımı başlıklı yazımda var . . Öncelikle malzemelerimizi sayalım mevlüt ustaaa bunlar kadeh elyafı , iletken macunu ve Refrakter malzemeler niteleyerek deyiş ettiğimiz malzemelerdir . Bunların hepsini benzer uslu açıklayacağım . Öncelikle pencere elyafından bahsetmek istiyorum Cam Elyafı Yalıtım özelliği yüksektir likit hale getirilen camın sonradan soğutulup katılaştırılmasıyla elde edilir tropizm iletme özelliği şişman sakıt olduğundan kullanılır . içki elyafının yaygınlaşmış ucuz izocamdır . yakışmak Macunu BU yalıktandan kazançlı iletkendir o yüzden gösterişli bahsetmiyecğim bina kısmında bi eksilmek yasak bilgisayar alanında kullanılır . Refrakter gereç Bu malzemeler ısıya ebedî dayanıklıdır . tesis alanında sıkça kullanılır örneğin allık renki acı tuğlalarında , camlarda ve mutfak edevat adavatında . pekâlâ aklıma gelen yalıtım malzemeleri bunlar . suhunet yalıtımı hakkında yeni şümullü dizge bulmaya çalışacağım hepinize gürbüz günler .

dış yalıtım ile alakali görüslerin ve tanimlarin bulundugu bölümümüze göz atabilirsiniz. Bunun yaninda dış yalıtım nasil bir seydir seklindeki sorulanlarin cevaplarini arastirdik.

0 yorum:

Yorum Gönder

Blog Arşivi